tiistaina, maaliskuuta 22, 2011

odotusta ;)




Huhhuh nyt tapahtuu taas niiiiiin paljo ja onneks pelkkää hyvää :)
Ylihuomenna on mun odotettu sweet 16 synttäripvä ;)
Elisiis luvassa on hiusten makeover, lahjoja (jotkut vielä odotetumpia kuin toiset..) ja tietysti napakoru ens kuun alussa, kun saan rahaa siihe :d
Ja tätä on odotettu kauan !

STOP !

Take a look left and right.
Is it clear for me to go ?
Let me know,
Is it me that you been waiting for !


torstaina, maaliskuuta 17, 2011

ja elämä hymyilee : )

Aaaaa ilmat lämpenemään päin onneks jo Turussakin :d
Tätä on odotettu ku kuuta nousevaa... Jo pelkän asfaltin näkeminen avaa mieleen kaikennäkösiä kesäsiä suunnitelmia, mutta vähän pitää vielä odottaa ;)

Ja nyt oon saanu päähäni leikata hiukset iha uutee uskoo : )
Uuden ulkonäön näätte sitte joskus parin viikon päästä kai kun se on valmis. Ja ne ketkä sen jo tietää, niin voitteko pitää suunne sen verran kiinni KIITOS ;>

Salilla käynnissä on alkanu jo kans näkyy tuloksia (onneks...) ja pikkuhiljaa näyttää siltä että taidan sittenki olla kesäkunnossa 2011 :d

Nyt rentoutuu rankan kuntosali käynnin jälkee jote...
Ciao ;)

sunnuntaina, helmikuuta 27, 2011

step up !



Kattelin just ton Step Up 2 -leffan, ja pakko sanoo et oli kyl uskomattoman hyvä ! : ) En olis uskonu et olis tollee "koskettanu" mua, mut pääsi todellaki yllättämää. Eikä hyvistä tanssijoista ollu puutetta.

Nyt pitäis sitte mennä nukkumaa ja herätä kahdeksalta ku kymmeneltä alkaa koulu (L)
Joten öitä ja c'ya ! :*

normal sunday : )

Taas on sunnuntai ja huomenna koulupäivä edessä... Blaah ! Mun piti tänään mennä salille, mut laiskuus voitti ja ajattelin etten mee kun huomenna pitää kuitenki mennä, koska on aika sille kunto-ohjaajalle. Ja sitte vois ruveta käymää säännöllisesti joka toinen pvä : )

Aini ja mun synttäritki lähestyy tuossa maaliskuussa :d
Täytyy kattoo mitä keksin ku on kuitenki sweet 16 kyseessä ! : )

lauantaina, helmikuuta 26, 2011

if you leave me, I will make you cry...

Huhhuh eilen oli kyllä vauhdikast... Mut hauskaa ei puuttunu ainakaan multa ! :D
Oltiin Rarun kämpällä ja pikkuhiljaa sinne alko ilmestyä enemmänki porukkaa. Samalla fiilis vaa nousi ja nousi. Oli siellä kyllä draamakin loppuillasta, mutta ikimuistosta oli ^^

Lupasin siis niitä kuvia niistä Treeltä ostetuista vaatteista ja tässä niitä siis:








Ihania ovat, mutta kyllä rahaaki meni :d
Nyt meen värjäämään hiuksia... Niistä uusista hiuksista sitte kuvia myöhemmin : )

Tässä vielä mun mielestä ihana kappale, joka soi eilen koko illan montamonta kertaa:
http://www.youtube.com/watch?v=bt4ixiUteNM&feature=BF&list=FL-zDXKGJUFQY&index=5

torstaina, helmikuuta 24, 2011

from english to finnish

So I've decided to write almost everything in Finnish from now on.
Eli nyt oon päättäny kirjottaa suomeks täst lähtien melkeen kaiken.

Nyt on siis tultu takas Turkuun sieltä Tampereelta missä muuten btw oli ÄLYTTÖMÄN kylmä !! Oltiin vähä ostoksilla Tampereen keskustassa ja kuulemma yks kenkäkaupan työntekijä oli sanonut mun äidille että kyllä sen huomaa että ollaan Turusta : > En ymmärrä mikä meidän Turkulaisten puheessa on niin erilasta että sen huomaa ihan parista sanasta : O

Anyway nyt en siis jaksa laittaa listaa kaikista mitä tuli ostettua eli kuvia yms tulee sitte myöhemmin. Nyt pitää mennä pehkuihin, koska huomenna pitäis siivota jo aamulla ja sitte vielä valvon myöhää illalla : )

Hyviä öitä,
Aino :*