MERRY CHRISTMAS... tomorrow :)
Eilen käytiin iskän kanssa ostamassa mulle vielä mun joululahja ja tänään pitäis tehdä kunnon joulusiivous koko alakertaan.. Muuten oliski sitte viittä vaille valmis joulun tuloon :) Ei vaan millään jaksais ottaa itteään niskasta kiinni ja tarttua imurin varteen.. Mut pakko kai se on.
Eilen iskää odotellessani katsoin kaks leffaa.. Colombiana ja Jennifer's Body. Pakko sanoa, että ainaki toi ensimmäine vei multa jalat alta. Ihan mahtava leffa ! Jälkimmäine oliki sit iha omaa laatuaan.
Sitte vielä kun oltiin käyty jouluostoksilla, Jessica tuli meille yöksi ja laitettiin mulle raidat ;)
Hienot tuli ja tekin näätte sitte kuvia myöhemmin.
Nyt meen kuitenki alottamaan tota siivousta..
C'ya !
... xoxo Aino
Näytetään tekstit, joissa on tunniste isä. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste isä. Näytä kaikki tekstit
perjantaina, joulukuuta 23, 2011
sunnuntaina, marraskuuta 13, 2011
Glad fathers day ♥
| Isäni ja minä melkein 17 vuotta takaperin. |
Kyllä, se on taas isänpäivä ja mekin olemme menossa isovanhempien luo sitä viettämään. Isäni tapaamisesta en oikein vielä tiedä, mutta kyllä minä häntäkin haluan onnitella. Ongelma on vain se että tänään on sunnuntai ja eilen oli lauantai joka tuli vietettyä aika railakkaissa merkeissä kun olihan kuitenkin kaverin synttärijuhlat ! Nyt sitte tässä kunnossa isovanhempien luo äidin ja äidin veljen kanssa... Kaipa tämä tästä (:
Nyt pitää mennä että ehdimme lähtemään ajoissa. Pitäkää hauska isänpäivä !
Ciao :*
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)