Näytetään tekstit, joissa on tunniste juhlapvät. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste juhlapvät. Näytä kaikki tekstit

keskiviikkona, maaliskuuta 14, 2012

fu***** drama

If you can't stand me, say it.
If you're not interested, don't pretend.
If you truely care, let me see it.
If I'm really important to you, tell me that.
Don't ever talk about feelings, if you don't mean it.
Don't ever promise, if you won't keep it.
Don't ever come in to my life, if you don't stay in it.
________

Ja taas hiljaisuus valtas tämänkin blogin joksikin aikaa, ja voi olla että tulee valtaamaan vielä pari viikkoakin. On nimittäin sellasta säätöä ja sähläystä, että aika ja voimat on aika kortilla. Sen vaan sanon etten todellakaan tajua että miten joku ei tosissaan osaa laskea kolmeen vaan tunkee päänsä parisuhteeseen. En vaan voi käsittää...



Ja lisäks... Mun synttärit on tulossa 24. päivä. Joten järjestelemistä on ja riittää. Ihan vaan tiedoks niille innokkaille, varmasti tulevat kyselemään pippaloita niin niitä ei ole eikä tule. Eli pahoittelen siis postausten vähyyttä lähiaikoina jo etukäteen.

Nyt vois mennä pikkuhiljaa jo nukkumaan, mutta ennen sitä ihana kappale, jonka kuulin tänään. Kiitos ! :)


keskiviikkona, helmikuuta 29, 2012

silk and honey

Taas päässy vähän venähtämään kirjottelu.. Ei mun varmaankaan pitäis enää ees pahotella sitä, kun tästä on melkeempä tullu tapa. Mutta siis... Olin tossa hiihtoloman alussa sunnuntaina äidin ja kummitädin kanssa syömässä ja samalla vaihdettiin joululahjat. Parempi myöhään kun ei milloinkaan ;)


Kummitädin lahja mulle : )




Ja sitte olin kampaajalla maanantaina. Pituudesta ei lähteny juurikaan mun kasvuyritysten takia. Muotoa vaan siistittiin ja laitettiin hunajan värisiä raitoja näihin blondeihin.



Leffat Suomalaisesta 10e/2kpl
Näkyilee taas !
... xoxo Aino

keskiviikkona, helmikuuta 15, 2012

heart is crying

Okei, otsikko on aika dramaattinen. Mut goooosh miten ikävöinkää tanssia ja sitä hyvää oloa mikä siitä tulee... Piti se tosiaan tässä keväällä alottaa, mutta taitaa siirtyä tuonne syksylle iltalukion oppituntien ajankohtien myötä.

Käytiin tossa pari pvää sitte tilaamassa pari kirjaa Myllyssä ja matkalla käytiin viemässä lisää vaatteita kirpparille mutta kas kummaa ku sieltä lähti mukaan...

takki (8e)

ja ihan uus kaulahuivi
Ja Myllystä vielä...

H&M
Tietysti Ystävänpäivänä sain äidiltä viel lahjan, joka oli aivan ihana !




Kirjottelen taas !

... xoxo Aino

perjantaina, joulukuuta 30, 2011

The Darkest Hour

Olin siis katsomassa juuri tämän kyseisen leffan 3D:nä ja pakko sanoa että mahtava oli ! Kuulemma olin ollut ison osan ajasta huivin takana piilossa, mutta koska en sitä itte ainakaa huomannu niin oletan että se oli vain reflexi (:
Tänään oli siis leffan ensi-ilta ja teatteri oli aikalailla täynnä :D Suosittelen kaikille katsottavaksi !

Kotimatkalla törmäsin ensin yhteen luokkalaiseen ja sitten vielä pariin muuhu tuttuun.. Tähän aikaan illasta/yöstä ? :D Nyt kotona Pepen kanssa ja suunnitelmissa olisi mennä aikaisemmin nukkumaan kuin parina muuna iltana tässä... Osittain huomisen suuren illan ja yön takia, eli huomenna olisi tarkoitus valvoa hieman pidempään :)

Lupasin muuten tuossa edellisessä postauksessa laittaa kuvia vaatteista yms ostoksista ja parista joululahjasta mutta ne jäivät taas kerran... Jos huomenna (tänään?) heräis vaikka vähän aikasemmin ottamaa kuvia niin sekin olis sitten tehty ? (:

Nyt kuitenkin meen ton mun miehen viereen nukkuilemaan ;)
so...

C'ya :*
... xoxo Aino

keskiviikkona, joulukuuta 28, 2011

all new changes

Joulu ohi ja UV tulos ;) Suunnitelmat valmiina ja toivon tosissani, etää tänä vuonna vuodenvaihde olis vähäsen pirteempi kuin viimevuonna !
Blogi tuli uudistettua ja toivottavasti tekin pidätte. Ei se vieny kun... 2 tuntia ? :D
 Nyt en jaksa kuvailla noita alesta löydettyjä joululahjoja itselleni, mutta lupaan että yritän sovittaa huomenna johonkin väliin senkin. Täs kuitenki vähä esimakua :>

bellypiercing ;)
Nyt vois mennä vielä kattomaan leffan ja sitte nukkumaan :)

... xoxo Aino

perjantaina, joulukuuta 23, 2011

one night left ;)

MERRY CHRISTMAS... tomorrow :)

Eilen käytiin iskän kanssa ostamassa mulle vielä mun joululahja ja tänään pitäis tehdä kunnon joulusiivous koko alakertaan.. Muuten oliski sitte viittä vaille valmis joulun tuloon :) Ei vaan millään jaksais ottaa itteään niskasta kiinni ja tarttua imurin varteen.. Mut pakko kai se on.

Eilen iskää odotellessani katsoin kaks leffaa.. Colombiana ja Jennifer's Body. Pakko sanoa, että ainaki toi ensimmäine vei multa jalat alta. Ihan mahtava leffa ! Jälkimmäine oliki sit iha omaa laatuaan.

Sitte vielä kun oltiin käyty jouluostoksilla, Jessica tuli meille yöksi ja laitettiin mulle raidat ;)
Hienot tuli ja tekin näätte sitte kuvia myöhemmin.

Nyt meen kuitenki alottamaan tota siivousta..

C'ya !
... xoxo Aino

tiistaina, joulukuuta 06, 2011

Itsenäisyyspäivä

(Pakko nyt vähän mainostaa, että pieni osa Itsenäisyyspäivän vastaanotosta on meidän koulun aikaansaannosta... Tai siis osa ruokatarjoilusta. Tässä linkki ;) )


Eilisen asu :)
 Ja on vähän jäänyt noiden koulukuvien laittaminen tänne blogiinkin joten tässä olisi:




Ei mulla tällä kertaa mitään muuta kerrottavaa ollut.. Joten ciao :*

... xoxo Aino