perjantaina, joulukuuta 02, 2011

one and two and three and four, come on let me know if you wan't some more


tehty hygienian tunnilla :D - tulee minnuun ovee (:

eilen

tänään


Perjantai :*  ja kohta Cindyn kanssa Myllyyn ostamaa sitä sun tätä (:

Olin tänään Kimarassa (opiskelija-ravintola) ensimmäistä kertaa ja hyvin meni päivä. Erilaista oli kuin mitä olin odottanut, mutta kivaa silti.. Ainoa työni oli olla mukana tekemässä salaattia ja lopuksi siivota jälkiä yms..
Ens viikolla sitte ihan Ravintola opinkulmassa kolmosten opastamana salin puolella hommissa. Hiukan jännittää mutta kivaa se kuulemma on :D

Nyt meen vähän vielä keräämään kamoja kasaan ennen ku Cindy tulee hakemaan.. C'ya :*

...xoxo Aino

torstaina, joulukuuta 01, 2011

I tried my best to never let you in to see the truth

Della

Cindy


Vierähtää nä päivät ja viikot liian nopeesti kun on tekemistä... Eikä mukamas ole aikaa kirjottaa tänne enää. Tosin en ole avannut konetta pariin päivään vähän väliä, mutta vois sitä koittaa edes pitää teitä ajan tasalla.

Tänään oli suoraan sanottuna aika paska päivä.. Monestakin syystä. Ja valitettavasti RAV 1A:n opiskelijat saivat sen huomata.. Ainakin osa :D
Aaaivan... Tässä uutinen; olen päättänyt jatkaa opintoja nykyisessä amiksessa, vaikka rankkaa se onkin. Mutta niin tulee olemaan työelämäkin, joten ihan hyvä jo valmistautua. En sitä sano, että kestäisin kaikkia oppilaita ja opettajia.. Läheskään kaikkia opettajia, mutta olis niin iso urakka vaihtaa opiskelupaikkaa ja ensin nyt selvittääkkin että mikä se olisi. Eli luovutin jo heti alkuunsa (:

Nyt tein ruokaa ja alan kohta tekemään kääretorttua.. (herkkusuu..?) :p


...xoxo Aino

lauantaina, marraskuuta 19, 2011

I'm in love !

... with this


Taukoa taas tullu ja veikkaan et johtu noista aina niin raskaista keittiöpäivistä, ke-pe. Ja eilen olinki sitte Cindyn kanssa koko illan, kun shoppailtiin ens ja sitte saatiin päähä et oon Cindyllä yötä ja katteltii Burlesquee + mässäiltiin oikeen kunnolla. Eli siis tyttöjen ilta ihan meijän kesken. Enkä voi sanoo ettei olis ollu hauskaa ja lepposaa iltaa. Kuviakin olis mutta en sitte tiiä olisko kohteliasta laittaa niitä ilman lupaa tänne, kun sitä lupaa en ainakaan saa :D

Tänään oliki sitte iha vaa koti ilta ja nopee tapaaminen tossa jossai vaihees illalla. Huomenna kans tapaan yhden kaverin ja laitan äidin kanssa ruokaa kotona. Eli nyt siis oli tällänen rauhallinen viikonloppu tähän väliin... Saa sitte nähä, että mitä ens vklp taas... ;)

Nyt nukkumaan,
xoxo Aino

keskiviikkona, marraskuuta 16, 2011

eimullamuuta



Jäi kertomatta, että mun kaveri on alottanut blogin kirjottamisen omasta elämästään ja ansaitsis mun mielestä aktiivisia lukijoita seurailemaan sen elämää. Käykää edes kattomassa ! ;)

only way is up

Tänään ei tosiaan ollut tylsä peruspvä, vaikka siltä vielä näytti kun koulusta pääsin kahden aikaan. Ensin lähdettiin ihan pienelle ajelulle kahden kaverin kanssa ympäri Raisiota ja kun se hauskuus loppui, niin sain siinä vähän ennen neljää idean mennä kaverin kämpille kun ei muutakaan tekemistä ollut, eikä oikeen kotikaan kutsunut. Kaveri sitte sai idean, että katottaisko leffa jos toinenki (näistä myöhemmin samassa tekstissä), ja siinä välissä sitten tietenki Subiin syömään.
Kotiuduin siis vasta vähän jälkeen yhdeksän.. Kiva ilta oli, kiitos teille siihen osallistuneille ! (:


Mahtava leffa täynnä draamaa ja ihmisten parisudesotkuja terästettynä pienellä määrällä komediaa. Justin Timberlaken ja Cameron Diazin roolisuoritukset yllättävät ja naurattavat. En suosittele perheleffaksi, mutta kavereiden kesken ihan huippu ! :D



Mun kaveripiirissä ainakin tuttu kauhuleffa, joka ei kehuilta ole säästynyt. Joten oli pakko vuokrata tämä toiseksi leffaksi. Ei lentele verta ja suolenpätkiä, mutta silti selkäpiitä karmii kun pimeys ottaa vallan päähenkilön elämässä aika-ajoin.. Ihan kirjaimellisesti. Suosittelen !

Huomenna keittiöpäivä ja kaks hygieniatuntia eli se olis 7.45-15.45 päivä... Joten nyt nukkumaan, öitä !
xoxo, Aino (:

sunnuntaina, marraskuuta 13, 2011

Glad fathers day ♥

Isäni ja minä melkein 17 vuotta takaperin.
 
Kyllä, se on taas isänpäivä ja mekin olemme menossa isovanhempien luo sitä viettämään. Isäni tapaamisesta en oikein vielä tiedä, mutta kyllä minä häntäkin haluan onnitella. Ongelma on vain se että tänään on sunnuntai ja eilen oli lauantai joka tuli vietettyä aika railakkaissa merkeissä kun olihan kuitenkin kaverin synttärijuhlat ! Nyt sitte tässä kunnossa isovanhempien luo äidin ja äidin veljen kanssa... Kaipa tämä tästä (:

Nyt pitää mennä että ehdimme lähtemään ajoissa. Pitäkää hauska isänpäivä !

Ciao :*

torstaina, marraskuuta 03, 2011

beautiful mistake


Aika arkisissakin tilanteissa näköjään huomaa ne todelliset ystävät ja ne joiden takia kannattaa vuodattaa kyyneliä ja kumpiakaan ei ole vielä kovin montaa tullut vastaan 16 vuoden ja 8 kuukauden aikana. Mutta elämä jatkuu ja kaikki pysyy ennallaan (ellei jopa muutu parempaan suuntaan) ja hei... Huomenna on PERJANTAI ;)
Jos vaa menoa löytyy niin tämä tyttö päästää irti arjesta ja hyppää hauskanpidon pariin.

Ennen viikonloppua on kuitenkin 7.45-13.45 koulupäivä kahvilassa yms "hauskoissa" merkeissä rakkaiden kavereideni kanssa. Ja saa nähdä mitä heräämisestä tulee, kun nyt joka aamu taas tullu nukuttua hippasen liian myöhään johtuen nukkumaanmeno ajoista, jotka ovat aivan puuta heinää tällä hetkellä.

Joten sitä paremmalla syyllä nyt nukkumaan.
Öitä : *