Näytetään tekstit, joissa on tunniste ajatuksia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ajatuksia. Näytä kaikki tekstit

sunnuntaina, huhtikuuta 22, 2012

BACK ON TRACK ;)

Pitkästä aikaa tuntuu siltä, että kaikki olisi taas kohdillaan eikä tarvitsisi stressata enää niin monesta asiasta. Aika moni asia on loksahtanut paikoilleen juu, mutta voihan se tietenkin johtua tuosta aivan ihanasta säästäkin joka iski vihdoinkin tännekkin. Harmittelen vain sitä miten heräsin tänään niin myöhään... Eli vasta joskus yhden aikoihin. Olisi ollut kiva nauttia tuosta säästä kauemminkin.

Mutta sitten kun pääsin ylös sängystä, niin lädin Daniellan perheen uudelle kämpille katsomaan töiden tulosta. Me Dellan kanssa oltiin silloin repimässä seinistä kerroksia pois kun se oli rempattavana vasta, mutta nyt oli hieman erinäköinen. Suorastaan suu loksahti auki kun näin sen kaiken. Vaikka muuttolaatikkoja oli vielä paljon ja kaikki kaapit eivät olleet täysin koottuja niin kateelliseksi tulin!

Dellalta sitten mentiin Vilmaa vastaan ja lähdettiin Skanssiin tapaamaan kavereita ja sieltä sitten vielä Crisselle ja ABC:lle hetkeksi. Oli ihanaa ajella näin kauniilla säällä kun ei vaatteitakaan tarvinnut olla montaa kerrosta, eikä myöskään tutista kylmästä. Toivottavasti nämä säät jatkuvat pidempäänkin! :)

Ensi viikolla siis on vappu. Ja ei ole mitään tietoa mitä tekisin tai mihin menisin... Viime ja edellisvuoden vaput olivat ikimuistoisia ja toivon että tänäkin vuonna olisi vähintään yhtä hauskaa vaikka ihan vielä ei ole suunnitelmia.

Nyt ei valitettavasti ole mitään kuvia tänne laitettavaksi, mutta sen sijaan laitan Nicki Minajin kappaleen johon ihastuin eilen totaalisesti :)

... xoxo Aino

tiistaina, huhtikuuta 17, 2012

Will you be here when I wake up, even with no make up? I don’t want to fake it.

Laiskuus iski taas. Eihän mulla mitään kiireitä meinaa ole, mutta joko unohdan tai sitten iskee se pahuksen laiskuus, enkä siis saa mitään aikaiseksi. Toisaalta jos kirjoittelisin tänne kokoajan, niin olisi aika tylsää luettavaa. Kiitos tylsän elämäni! Joten koittakaapas jaksaa vielä sen aikaa kunnes tulee kesä ja taas täytettä elämään ;)

Viime viikon lopulla käytiin cittarissa äidin kanssa ruokaostoksilla ja sain sitten päähäni katsoa takkiosastoa, jos vaikka löytyisi joku kiva kevät takki kun kerran sellasta olin vailla. (Ja joillekkin jotka nyt ihmettelevät että miksi Citymarket niin mulla ei niin ole väliä mistä vaatteet ovat, kunhan ne ovat inhimillisiä ja kivan näköisiä.)
Kuitenkin... Sieltä siis löytyi kiva takki jonka ostamista mietin KAUAN, koska hintaa oli sellaiset 70e. Iso hinta se oli takista, joka oli hintaan nähden vielä erittäin ohutkin. Tykästyin siihen sitten niin pahasti, että mukaanhan se lähti ja nyt maksan sitä äidille sitten 7 viikkoa....?! Huhhuh... Joskus itsekkin mietityttää, että mihin vielä joudun itseni kanssa.


Pahoittelen epäselvyyttä :)


Eilen sitten onnistuin kannustamaan itseni lenkille. KYLLÄ, minä juoksin lenkkiä varmaan vuoden tauon jälkeen. Olin jo unohtanut, että kuinka ihana olo sen jälkeen tulee. Eikä raittiissa ilmassakaan ollut valittamisen varaa. Tarkoitus olisi mennä huomenna taas, jos vaan ehdin ennen koulua.


Loppuun vielä kuvia viime-, ja tältä viikolta + kaksi kappalaetta joihin olen jo addiktoitunut taas.

EMMI

PEPE BARON



DANIELLA

right??





Nähdään taas ;)

... xoxo Aino

keskiviikkona, huhtikuuta 11, 2012

sometimes it's okay, not to be okay :)


Just be true to who you are.




... xoxo Aino

torstaina, maaliskuuta 29, 2012

lazylazylazy...

WEEK. Tosiaan laiska viikko ollu.. En oo oikeen jaksanu tehdä mitään muuta ku maanantaina kattella ku mopo laitettii kuntoo ja sitte ajella pari päivää tässä nyt moikkailemassa kavereita. Huomenna olis sitte tarkotus juhlia synttäreitä kaverilla pienessä porukassa ja musta jotenkin tuntuu noiden saatujen nestemmäisien lahjojen perusteella että voi mennä aika isolla vaihteella koko ilta ja yö. Hyvää esimerkkiä näytetään vielä serkullekkin, joka tulee Loimaalta Turkuun vähän tuulettumaan ja tutustumaan mun menoon ;)

Nyt luvassa vielä joitain kuvia:

Oloasu kotona... Uusi neule: H&M





keskiviikkona, maaliskuuta 21, 2012

sick of this

Huhhuh ja oivoi... Stressiä on vaikkei sitä uskoisikaan päältäpäin katsottuna. Syntymäpäivät tulossa (ikäkriisi), ihmissuhdeongelmia ja muuta kummallista jota käyn päässäni läpi uudelleen ja uudelleen.. Niin että huhhuh vielä uudestaan. Mutta onhan jotain kivaakin tiedossa syntymäpäivien johdosta ;)  Sain jopa tänään ensimmäisen lahjani.. Ja tarpeeseen tulikin !



Ja vielä asukuvia:
Eilisen asu

Tämän päivän asu

... xoxo Aino

keskiviikkona, maaliskuuta 14, 2012

fu***** drama

If you can't stand me, say it.
If you're not interested, don't pretend.
If you truely care, let me see it.
If I'm really important to you, tell me that.
Don't ever talk about feelings, if you don't mean it.
Don't ever promise, if you won't keep it.
Don't ever come in to my life, if you don't stay in it.
________

Ja taas hiljaisuus valtas tämänkin blogin joksikin aikaa, ja voi olla että tulee valtaamaan vielä pari viikkoakin. On nimittäin sellasta säätöä ja sähläystä, että aika ja voimat on aika kortilla. Sen vaan sanon etten todellakaan tajua että miten joku ei tosissaan osaa laskea kolmeen vaan tunkee päänsä parisuhteeseen. En vaan voi käsittää...



Ja lisäks... Mun synttärit on tulossa 24. päivä. Joten järjestelemistä on ja riittää. Ihan vaan tiedoks niille innokkaille, varmasti tulevat kyselemään pippaloita niin niitä ei ole eikä tule. Eli pahoittelen siis postausten vähyyttä lähiaikoina jo etukäteen.

Nyt vois mennä pikkuhiljaa jo nukkumaan, mutta ennen sitä ihana kappale, jonka kuulin tänään. Kiitos ! :)


sunnuntaina, maaliskuuta 04, 2012

life is a bitch, so learn to fuck it

I'M FEELING THIS KIND OF STUFF;





keskiviikkona, helmikuuta 15, 2012

heart is crying

Okei, otsikko on aika dramaattinen. Mut goooosh miten ikävöinkää tanssia ja sitä hyvää oloa mikä siitä tulee... Piti se tosiaan tässä keväällä alottaa, mutta taitaa siirtyä tuonne syksylle iltalukion oppituntien ajankohtien myötä.

Käytiin tossa pari pvää sitte tilaamassa pari kirjaa Myllyssä ja matkalla käytiin viemässä lisää vaatteita kirpparille mutta kas kummaa ku sieltä lähti mukaan...

takki (8e)

ja ihan uus kaulahuivi
Ja Myllystä vielä...

H&M
Tietysti Ystävänpäivänä sain äidiltä viel lahjan, joka oli aivan ihana !




Kirjottelen taas !

... xoxo Aino

perjantaina, tammikuuta 20, 2012

one page more has been turned in my life.. finally



Päätin siis tänään ison asian mun elämässä, kun olin keskustellut äidin kanssa kauan ja miettinyt eri vaihtoehtoja yöt ja päivät monen viikon ajan. Eli siis lopetin amiksessa ja menen Turun iltalukioon loppu lukuvuodeksi parantamaan päättötodistuksen numeroita sekä parantamaan osaamistani peruskoulun asioiden osalta.. Ne kun jäivät turhan heikoiksi peruskoulussa. Nyt on siis noin kolme viikkoa aikaa ennen kuin iltalukiossa alkaa seuraava jakso jolla hyppään mukaan. Parilta kaverilta on tullut vastaukseksi tähän, että hyi kamala sä vaan laiskottelet kotona. Mutta ei en laiskottele... Mulla on paljon tekemistä, kuten kirjojen metsästys, kirjastossa ramppaaminen (haen/opiskelen pohjaa peruskoulun asioille + joillekkin lukion kursseille), salilla käynti USEIN ja vanhassa koulussa vierailemista... Jos vaikka menis kiusaamaan ex-luokanvalvoja Salokangasta ja muitakin ihania opettajia sekä samalla moikkais tuttuja oppilaita :)
On siis iso askel ja tarvitsen paljon itsekuria ja tukea että jaksan.

Synttäritkin ovat lähestymässä... Eivät tosin vielä, mutta kyllä se lahjatoive lista kasvaa kokoajan. Pitää karsia joitain "turhista" toiveista, etten ime äidin kukkaroa aivan tyhjäksi.

Nyt siis viikonloppu taaas kerran. Ja tänään meinaan kyllä olla ihan kotona jossei tässä sitten mitään soittoa tai tekstaria tule. Huomenna voikin olla ihan eri juttu.. Jos nyt Dellalle vaan sopii mun suunnitelmat ;)



Nyt pitää mennä tankkaamaan kun en ole kunnolla ehtinyt syömään tänään :(

... xoxo Aino

perjantaina, tammikuuta 13, 2012

something to wait for (:

Tällä hetkellä on pari juttua joita odottelen jo aikalailla. Jotkut realistisempia kuin toiset mutta nämä siis...


  • kesän tulo; kaipaan lämpöä ja lomaa... sekä ruskettumista josta päästäänkin seuraavaan....
  • seuraava ulkomaan matka; ei ole rahaa eikä mitään varattuna mutta silti toivon parasta, koska viime kesän Kreikan matka oli ihan mahtava ja haluaisin taas jo ulkomaille ruskettumaan ja pitämään hauskaa !
  • koulun vaihto; pää meinaa jo räjähtää Raisiossa enkä nauti enää yhtään noista päivistä... viikonloput tuntuvat jo niiiiiin ihanilta vapautuksilta vaikka en mitään ihmeellistä tekisikään
  • rakennekynnet(!!!); kaipaan uskomattoman paljon niitä koristeltuja muovinpalasia, mutta kun en ole enää voinut laittaa niitä kouluni takia (kokilla ei saa olla pitkiä kynsiä) ja nyt kun vaihdan koulua tämän lukuvuoden loputtua niin otan ne aivan varmasti uudestaan
  • 24.03.2012; syntymäpäiväni, ja silloin voin vihdoinkin sanoa että on enää vain vuosi siihen kun saan ihan uudenlaiset vapaudett tehdä niin kuin itse haluan
  • lahjakortti kampaajalle; sain joululahjaksi 105e lahjakortin kampaajalle johon sisältyy hiusten monisävyvärjäys, leikkaus, pesu ja muotoonkuivaus sekä päähieronta, ja odotan tämän toteutumista erittäin paljon hiusteni ulkonäön takia....
  • pidemmät hiukset; kasvu on erittäin hidasta katkeilun takia, mutta kai tämäkin joskus toteutuu (:


En ole tänään ollut koulussa ollenkaan koko koulun opettajien koulutuksen takia, joten olen nukkunut pitkään ja istunut sisällä.. Näin ei siis todellakaan meinaa loppu viikonloppu mennä (toivottavasti) joten odotan ehdotuksia ulos lähtemisestä ! (:



... xoxo Aino

keskiviikkona, marraskuuta 16, 2011

eimullamuuta



Jäi kertomatta, että mun kaveri on alottanut blogin kirjottamisen omasta elämästään ja ansaitsis mun mielestä aktiivisia lukijoita seurailemaan sen elämää. Käykää edes kattomassa ! ;)