tiistaina, huhtikuuta 17, 2012

Will you be here when I wake up, even with no make up? I don’t want to fake it.

Laiskuus iski taas. Eihän mulla mitään kiireitä meinaa ole, mutta joko unohdan tai sitten iskee se pahuksen laiskuus, enkä siis saa mitään aikaiseksi. Toisaalta jos kirjoittelisin tänne kokoajan, niin olisi aika tylsää luettavaa. Kiitos tylsän elämäni! Joten koittakaapas jaksaa vielä sen aikaa kunnes tulee kesä ja taas täytettä elämään ;)

Viime viikon lopulla käytiin cittarissa äidin kanssa ruokaostoksilla ja sain sitten päähäni katsoa takkiosastoa, jos vaikka löytyisi joku kiva kevät takki kun kerran sellasta olin vailla. (Ja joillekkin jotka nyt ihmettelevät että miksi Citymarket niin mulla ei niin ole väliä mistä vaatteet ovat, kunhan ne ovat inhimillisiä ja kivan näköisiä.)
Kuitenkin... Sieltä siis löytyi kiva takki jonka ostamista mietin KAUAN, koska hintaa oli sellaiset 70e. Iso hinta se oli takista, joka oli hintaan nähden vielä erittäin ohutkin. Tykästyin siihen sitten niin pahasti, että mukaanhan se lähti ja nyt maksan sitä äidille sitten 7 viikkoa....?! Huhhuh... Joskus itsekkin mietityttää, että mihin vielä joudun itseni kanssa.


Pahoittelen epäselvyyttä :)


Eilen sitten onnistuin kannustamaan itseni lenkille. KYLLÄ, minä juoksin lenkkiä varmaan vuoden tauon jälkeen. Olin jo unohtanut, että kuinka ihana olo sen jälkeen tulee. Eikä raittiissa ilmassakaan ollut valittamisen varaa. Tarkoitus olisi mennä huomenna taas, jos vaan ehdin ennen koulua.


Loppuun vielä kuvia viime-, ja tältä viikolta + kaksi kappalaetta joihin olen jo addiktoitunut taas.

EMMI

PEPE BARON



DANIELLA

right??





Nähdään taas ;)

... xoxo Aino

1 kommentti:

Ella kirjoitti...

Ihana toi takki! :)