Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostokset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste ostokset. Näytä kaikki tekstit

tiistaina, huhtikuuta 17, 2012

Will you be here when I wake up, even with no make up? I don’t want to fake it.

Laiskuus iski taas. Eihän mulla mitään kiireitä meinaa ole, mutta joko unohdan tai sitten iskee se pahuksen laiskuus, enkä siis saa mitään aikaiseksi. Toisaalta jos kirjoittelisin tänne kokoajan, niin olisi aika tylsää luettavaa. Kiitos tylsän elämäni! Joten koittakaapas jaksaa vielä sen aikaa kunnes tulee kesä ja taas täytettä elämään ;)

Viime viikon lopulla käytiin cittarissa äidin kanssa ruokaostoksilla ja sain sitten päähäni katsoa takkiosastoa, jos vaikka löytyisi joku kiva kevät takki kun kerran sellasta olin vailla. (Ja joillekkin jotka nyt ihmettelevät että miksi Citymarket niin mulla ei niin ole väliä mistä vaatteet ovat, kunhan ne ovat inhimillisiä ja kivan näköisiä.)
Kuitenkin... Sieltä siis löytyi kiva takki jonka ostamista mietin KAUAN, koska hintaa oli sellaiset 70e. Iso hinta se oli takista, joka oli hintaan nähden vielä erittäin ohutkin. Tykästyin siihen sitten niin pahasti, että mukaanhan se lähti ja nyt maksan sitä äidille sitten 7 viikkoa....?! Huhhuh... Joskus itsekkin mietityttää, että mihin vielä joudun itseni kanssa.


Pahoittelen epäselvyyttä :)


Eilen sitten onnistuin kannustamaan itseni lenkille. KYLLÄ, minä juoksin lenkkiä varmaan vuoden tauon jälkeen. Olin jo unohtanut, että kuinka ihana olo sen jälkeen tulee. Eikä raittiissa ilmassakaan ollut valittamisen varaa. Tarkoitus olisi mennä huomenna taas, jos vaan ehdin ennen koulua.


Loppuun vielä kuvia viime-, ja tältä viikolta + kaksi kappalaetta joihin olen jo addiktoitunut taas.

EMMI

PEPE BARON



DANIELLA

right??





Nähdään taas ;)

... xoxo Aino

torstaina, maaliskuuta 29, 2012

lazylazylazy...

WEEK. Tosiaan laiska viikko ollu.. En oo oikeen jaksanu tehdä mitään muuta ku maanantaina kattella ku mopo laitettii kuntoo ja sitte ajella pari päivää tässä nyt moikkailemassa kavereita. Huomenna olis sitte tarkotus juhlia synttäreitä kaverilla pienessä porukassa ja musta jotenkin tuntuu noiden saatujen nestemmäisien lahjojen perusteella että voi mennä aika isolla vaihteella koko ilta ja yö. Hyvää esimerkkiä näytetään vielä serkullekkin, joka tulee Loimaalta Turkuun vähän tuulettumaan ja tutustumaan mun menoon ;)

Nyt luvassa vielä joitain kuvia:

Oloasu kotona... Uusi neule: H&M





tiistaina, maaliskuuta 06, 2012

den där, det där, de där

Ja muuta ei taas pyörikkään mielessä taas ruotsin tunnin jälkeen... Puolet läksyistä oli tekemät mut hyvin se silti tuntu sujuvan. Koulun jälkeen menin viel kiertelemään Hansaan kukkaron kanssa, jonka täytettä sain kun myin jonki verran vaatteita pikkuserkulle. Ja tottakai sieltä löyty jotain aivan ihanaa...

SPIRITSTORE  25€
 Ja tänä aamuna aikasin tuli ihana kuljetus ovelle. Sain nimittäin uuden isomman sängyn (vihdoinkin) eli 120cm leveä... Sinänsä huvittavaa, koska mun huone on vaan 2m x 3m eli paljoa ei liikkumatilaa jää. Mutta ei se mua haittaa kun en mä niin hirveästi aikaa vietäkkään mun huoneessa.

my love...
Nyt rentoutumaan pehmeeseen uuteen sänkyyn..

... xoxo Aino

keskiviikkona, helmikuuta 15, 2012

heart is crying

Okei, otsikko on aika dramaattinen. Mut goooosh miten ikävöinkää tanssia ja sitä hyvää oloa mikä siitä tulee... Piti se tosiaan tässä keväällä alottaa, mutta taitaa siirtyä tuonne syksylle iltalukion oppituntien ajankohtien myötä.

Käytiin tossa pari pvää sitte tilaamassa pari kirjaa Myllyssä ja matkalla käytiin viemässä lisää vaatteita kirpparille mutta kas kummaa ku sieltä lähti mukaan...

takki (8e)

ja ihan uus kaulahuivi
Ja Myllystä vielä...

H&M
Tietysti Ystävänpäivänä sain äidiltä viel lahjan, joka oli aivan ihana !




Kirjottelen taas !

... xoxo Aino

tiistaina, tammikuuta 03, 2012

mun luukku (:




alempi hylly

ylempi hylly



Tämäkin vaaleanpunainen toppi tuli siis ostettua lindexin alennusmyynneistä. Hintaa en muista.

päivän asu

parempi myöhään, kuin ei milloinkaan ;)

VIHDOIN JA VIIMEIN sain aikaiseksi tuon kovan kuvaustyön vaateostoksista ja joistakin joululahjoista myös.
Seuraavassa "tekstissä" kuvia mun huoneesta. Piti mennä pelkästään äidille eräästä syystä, jonka saatte vielä kuulla. Mutta koska nekin nyt siirtyivät mun koneelle niin ajattelin sit kans esitellä teille pientä vaatimatonta huonettani, ja samalla hyvittää tän kuvien viivästymisen :)
Annetaan siis kuvien ja kuvatekstien puhua puolestaan !

Zara (alennuksesta, en muista hintaa)

Lindexistä (alennuksesta, en muista hintaa)

H&M (ei alennuksessa, olisko ollu 9,90e ?)

H&M (ei alennuksessa, about 15e)

H&M (ei alennuksessa, en muista hintaa)

Lindex (alennuksesta, en muista hintaa)

H&M (ei alennuksessa, about 14,90e)

Zara (alennuksesta, en muista hintaa)

H&M miesten huppari (ei alennuksesta, en muista hintaa)

Kauan haluamani laukku (joululahja äidiltä)

Only (ei alennuksesta, 9,90e)
Beyonce; Heat Rush (joululahja äidiltä)

Garnier vartalonhoitosarja (joululahja Cindyltä)

Kauan haluamani kengät (joululahja iskältä)

SNÖ:n korvakorut (joululahja Dellalta)

Isompi korvakoru (joululahja äidiltä)

Eli sain siis enolta lahjakortin ja siks oli varaa suurimpaan osaan näistä vaatteista. Loput sitte tuli ostettua, koska rakastuin ihan täysin. Olen kyllä todella ylpeä itsestäni, koska omistan edelleen ihan kiitettävästi rahaa vaikka mieli olisi tehnyt kuluttaa kaikki ! (:

Mutta siis näkyillään ihan pian... !

keskiviikkona, joulukuuta 28, 2011

all new changes

Joulu ohi ja UV tulos ;) Suunnitelmat valmiina ja toivon tosissani, etää tänä vuonna vuodenvaihde olis vähäsen pirteempi kuin viimevuonna !
Blogi tuli uudistettua ja toivottavasti tekin pidätte. Ei se vieny kun... 2 tuntia ? :D
 Nyt en jaksa kuvailla noita alesta löydettyjä joululahjoja itselleni, mutta lupaan että yritän sovittaa huomenna johonkin väliin senkin. Täs kuitenki vähä esimakua :>

bellypiercing ;)
Nyt vois mennä vielä kattomaan leffan ja sitte nukkumaan :)

... xoxo Aino

sunnuntaina, joulukuuta 04, 2011

lauantai, lauantai, lauantai......

Emmi <3

Lassi & Joni

Emmi, Lassi, Joni & Jesse tottakai kuskina (:
Oli menoa ja meinikiä juu... Ei ensin millään meinannu onnistua mikään lauantaina, mutta kun Emmille pääsin ni johan alko luistamaan ! Kyyti tuli hakemaan jossain vaiheessa iltaa, ja siitä se sitte lähtiki :)
Illan saldoon kuului mm. kaljasta märkä penkki & perse, nesteen vessa (...lavuaari;D), sivarien vierailu ikean pihalla ja muutakin hlö kohtaista kivvaa :) Kiitoksia kaikille !


Viimiset meikit tuli ostettua vielä tuossa eilen ja tässä kuva siis kaikista mitä lähiaikoina ostettu.
Tänään mentiin vielä äidin kanssa ostamaan mulle Puman lökärit miesten osastolta (en omistanut yksiäkään).
Ja huomenna koulupvä... Ja sitte lomapvä ja taas kouluun (järki?) Huomenna olis muuten se enkunkoekkin... Piti lukea vielä illalla, mutta yllätysyllätys se vähän jäi... Nyt voisin mennä nukkumaan ja huomenna sitte joka välissä lukea enkkua. Joten öitä ! :)

... xoxo Aino